03.01.2010

nyttårsforsetter?

Jeg har bestemt meg for noen ting... og jeg vet ikke helt om jeg skal kalle det nyttårsforsetter, eller om det bare er noe jeg skal gjøre det året her. Men uansett, planen er som følger;

- Ingen shopping før 24. mars, dvs avreisedagen til New York/Los Angeles. Jeg setter av 500 kr hver mnd til å kjøpe strømpebukser, tights osv som kan gå i stykker og som faktisk er nødvendig, ellers er det null og nada shopping. Det blir hardt, men planen er å skrive en liste over ting jeg har skikkelig lyst på, og kjøpe det in tha USA.

- Ikke mere ferdigmat. Jeg er ekstrem til å kjøpe en pizza eller en ferdigfryseblanding, istedenfor å lage ordentlig mat. Så heretter er det slutt på den slags.

- Kutte ned på Pepsi Max forbruket. Vi snakker overforbruk - virkelig overforbruk!



Jeg burde selvsagt skrivd at jeg skal trene så og så mange ganger i uka, slutte å spise godteri, spise sunt og slanke meg - men det er jo grenser for hvilke omveltninger livet mitt skal ha :p

wish me luck!

Ingen kommentarer: